Absolut Mango..

Plockade precis ur min resväska från Tallinn och kom på att jag köpte den nya Absolut Mango som har kommit ut, någon som smakat den än?! Hoppas den är god, det låter as gott :) Men köpte hem ett lager av min favorit Bacardi Grand Melon, sen blev det vanlig svensk vodka några flaskor så man kan göra redbull vodka.. mums det ska jag dricka imorn :P

 
visst ser den god ut?!

Sitter och tittar på en massa bilder, rätt många från förr. Ursh så man såg ut säger jag bara! haha!

Dags att sova snart, så jag säger God Natt nu! Hörs imorn :)

Puss åh Kram


Hittade det här när jag bloggade lite, kanske ger lite mera insperation till drinkar på mango http://www.hittarecept.se/recept/Absolut%20Mango ha det bra så länge!

2008-07-12 // 18:26:23

Hittade det här när jag bloggade lite, kanske ger lite mera insperation till drinkar på mango http://www.hittarecept.se/recept/Absolut%20Mango ha det bra så länge!

2008-07-12 // 18:26:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback