SÖNDAG!!

Det började med att jag vaknade vid 8.30 och busade lite med Eco som var jääätte pigg.. sen gick jag ner för sängen med tunga kliv och kom inte längre än till soffan! Där jag somnade om efter ett tag, men vaknade sedan av ett Sms av Linda.. så jag flög upp för soffan och satte mig vid datorn där vi bestämde oss för att fika på stan!
Vi fixade iordning oss och mötes på stan.. jag gick ända ner till stan känner mig duktig, hade stegräknaren på mig och fick hela 2500 steg till stan känner mig nöjd!! Vi fikade på Nancy´s som är en rutin, haha! Sen tittade vi in på MQ för att se vad dom reade ut, jag hittade mjukisar och ett linne på rean.. satt jätte fint :D
Sen tog vi en promenad upp till Tobbes föräldrar för att hämta deras bil så vi kunde åka till Maxi och handla lite mat och jag fick för mig att bli ljushårig så jag köpte färg!!
Satte i färgen för en stund sen men det blev inget så jag fick springa till affären igen och köpa starkare medel så jag håller tummarna på att det blir något nu.. sitter med medlet i nu och det kliar som satan, haha!!!

image7


» Emma

Meh hur blev färgen nu då?? Måste ju berätta :) Lägg in en bild på hur det blev! Puss Emma

2008-01-07 // 18:46:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback