M Å N D A G . . .

Då har snart måndagen gått, en dag närmare helgen :D
Idag så började jag med att försova mig en timme, lyckad start på den här veckan.. men lite skönt med sovmorgon!! Gick helt okej på jobbet idag, lite halvtrist att jobba med andra skiftet inga där är direkt pratglada som jag är, förutom Lasse utan honom idag hade jag fått spader. Synd att han är ledig två dagar nu :(

Efter jobbet så tränade jag gympa på gröndal i en timme, är as bra träning!! Så nu är man helt slut kommer somna gott ikväll kan man säga... skönt!! Har precis ätit lite mat köttbullar och makaroner så gott och enkelt att laga perfekt när man kommer hem så sent och är hungrig som en gnu :D


image8



Nee nu har jag inte tid att sitta här längre, lägga mig i badet sen se tv och sova..

Sköt om er!!




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback