Fy sattan vad spriten kan göra..

Den här helgen har varit väldigt trevlig, men nu är man helt slut körd! Inte allt för många timmars sömn denna helg men det var de värt =)

I fredags hade jag förfest hos mig med utgång i sthlm var as kul!! Förutom att min hatthyla rasade och min toasitts pajade men är lagad nu så man kan använda den.. Sen blev en vän alldeles för full så vi var tvunga att åka hem med henne, men vad gör man inte för sina älskade vänner! Gjorde inget för klockan var rätt mycket ändå. Men det är aldrig kul att bli för full, stackare hon mådde inge vidare igår! Tänker på dig vännen <3 
Vi var ute på 360 bra drag där och bästa musiken kunde inte stå still , Tiesto du är as grym!!
Blev förvånad över att man träffade Robert och hans två kompisar där, dom är nämligen också från södertälje! Kul, hoppas ni hade lika kul som oss. Och Robert tur att du höll dig lite undan så jag inte skallar dig igen, hehe!
Fick tyvärr bara två timmars sömn den natten kunde inte sova, men sen på morgonen så kom Linda och Bella över för Bella skulle hämta sina saker så vi äter lite chips och så skulle jag dricka lite dricka och det stod en fruktsoda på bordet så jag hällde i mig rätt mycket men fick en spyattack för någon hade hällt i ren sprit, fy fan va äckligt.. Hade kvällningar i flera timmar efteråt så vidrigt var det, så drick aldrig innan ni har luktat vad det är i, haha!! Länge sen jag var så här j****la bakis... fy inte sprit på länge =)

I lördags då efter två timmars sömn och spy attacken av spriten så var det dags att åka till nyköping, var inte allt för pigg att gå ut och äta och vara social med familjen men gick bra att hålla mig vaken som tur var. Vi åt på Greken (kolgrillen) precis neranför pappa , var as gott men fick inte i mig så mycket på grund av den där spriten på morgonen, haha! Sen gick vi hem och såg på Göta kanal som gick på tv och åt massa godis som vi hade köpt på nyköpings bron som hade 600 olika sorter, svårt att bara plocka en liten påse =) .. sen somnade jag gott med min mysiga katt i famnen =)

Och idag söndag så vaknade jag upp med strålande sol lyssandes genom gardinen, så jag och Ann-sofia gick ner på stan och gick och tittade i affärer och fikade på ett mysigt ställe där på gågatan. Sen åkte vi runt och titta på fina områden som dom funderar på att köpa hus i, väldigt mysigt att åka runt och titta väldigt fin stad och vädret gjorde det mycket finare.  Sen var vi tvugna att åka hem för att vi skulle få främande min lillebror Philip hade fyllt år så vi skulle fira honom! Efter middagen åkte jag hem med Ann-sofies föräldrar, så skönt att komma hem efter en natt sovandes borta.. låg och halvsov i soffan sen så kom Anders över och vi såg Good luck Chuck väldigt rolig film, den borde ni se! Vi fick oss ett gott skratt flera gånger. Så nu sitter jag här och funderar på att sova lite ska ju upp och jobba imorn som jag inte känner för, känns som om jag börjar bli sjuk också tyvärr! Vill inte bli sjuk nu. .  får kurrera mig efter jobbet imorn.. så Natti Natti gott folk! 

Puss och Kram


                       image20


» Emma

Heej de va skit kul i fredags!! Grym förfest, ville inte gå därifrån ju! =) Good Luck Chuck e as grym!! HAHA fan va jag garvade:) vill se den igen nu bara för att du skrev om den. Hoppas allt är bra! puss puss

2008-01-28 // 15:35:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback