En dag som denna..

började som en helt vanligt måndag, klockan ringde vid halv sex! bara palla sig upp, var rätt tungt att komma upp.. Va duktigt gick till jobbet känner mig stolt över mig själv :D Jobbet var väl som vanligt, jobbade med mitt skift idag är inte lika kul att köra med dom som det brukar vara. Den är inte desamma som förut, känns lite trist då var vi bästa området på hela line! Nu är vi typ sämt.. men ska bli skönt att en viss person ska sluta nämner inga namn, haha! Så då kommer en färsking ska bli skoj och sen ska vi få en extra resurs för nya motortypen som kommit in så det ska oxå bli skoj.. Nu är jag inne på min tredje dag vecka är riktigt nice, skulle inte vara helt fel att få börja jobba dag på heltid så trött på skift tar på kroppen något fruktansvärt. Nog därför jag fick min magkattar och så har det också stressen stor del i det hela! Nog pratat om jobbet, var duktig och tränade gympa idag! Fan va stolt jag är över mig, tror jag har gått ner känns så iaf har tyvärr ingen våg hemma så jag vet inte om jag har gått ner än, haha!!

Dags att kanske göra mina slingor som jag har skjutit upp i en vecka nu! Sen efter det ska jag lägga min i soffan och gosa med min gulliplutt ♥ och sen se på galan på ettan.

Ta hand om er.. och jag vill bara säga att jag älskar er mina underbara vänner ♥ 


                                                             image13

                                                         Grymmaste bilden och finaste kläning, vill ha!!! ♥



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback