Äntligen Fredag..

sååååå skönt med fredag! Som jag har längtat hela veckan efter fredag :) Håller på att göra slingor och städar, städar alltid till helgerna så man kan få besök utan att skämmas, haha!!

Ikväll ska jag ut på Melton´s och käka planka som jag har längtat.. Ska dit med Bella och Henke och kanske Tommy, Elin, Linda och Kim som ska bestämma sig snart! Vi ska dit och käka och fira Henke som fyllde i måndags så det ska bli mysigt att sitta där och snacka skit och äta god mat.. sen får man se hur kvällen slutar om man går ut eller åker hem till någon! Juste glömde ska förbi mamma en snabbis innan för sis kommer dit ska klappa magen lite och få en pressent (träningsväska) :D Snart kommer sis bebbe ut, wiie!

Imorgon så ska jag iväg på min shopping runda med Lindish och hennes lill sis vi ska till Skärris och sen ikea, måste hitta något fint till nästa fredag och sen köpa lite nya saker till hemmet och mina favorit ljus (Vaniljdoft)..

Ha en trevlig helg, ciao!!


                 image16



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback