Vilken dag..

Det har hänt mycket den här dagen. Var på rättegången idag, var väldigt jobbigt! Men skönt att det är över, så om en vecka får vi veta vad hans straff blir. Dom sa att han borde få 6 månader fängelse, rätt åt honom!!
Va min första rättegång jag varit på och hoppas verkligen inte att det blir någon mer.. räcker med att ha varit med om det en gång!

Fick precis ett samtal av mamma ska bli moster :D Min syster åkte in nu ikväll för att vattnet gick men tyvärr har inga värkar än och hon hade inte öppnat sig så mycket än så nu är dom på väg hem igen! Men så fort värkarna kommer igång så är det dags att åka in, men om inte värkarna har kommit igång inom 48 timmar så måste hon åka in för att då sätter dom igång henne! Stackars Sis och få gå åh vänta.. Så snart är man moster :D kommer nog bli världens gulligaste bebis det där, hehe!!

Ne nu ska jag se tv sen försöka sova.. Natti, Puss och kram


                      image22




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback