Väntar på ett Mirakel..

Så var det Lördag igen, veckan har gått väldigt snabbt! Har inte blivit någon träning denna vecka både Bella och jag har känt oss hängiga, hoppas inte att man åker på nån influensa. Den här veckan har jag inte gjort allt för mycket jobbat mesta dels av tiden. Men igår (fredag) träffa jag Sis efter jobbet så vi fikade på Nancýs sen åkte vi till Babyland och tittade lite hon skulle ha ett regnskydd till barnvagnen, nu är det bara tre veckor kvar tills knodden ska komma ut. Längtar!! Efter Babyland följde jag med Sis hem för vi skulle laga Tacos hemma hos dom och Nicke kom oxå på besök. Va trevligt, såg på let´s dance oxå haha!! Synd att inte Dilba åkte ut.. Saga är den gulligaste ungen jag känner ;) Hon ville att jag skulle läsa en saga för henne, så söt! När vi låg i sängen och jag läste så sa hon vet du igentligen skulle Pappa läsa för mig men jag ville att du skulle läsa för att imorn när jag vaknar är inte du här.. så sööööt! och så gav hon mig en stor kram :)
Efteråt så körde Nicke hem mig och vi såg en skräckis men det var inte så läskig som jag trodde men helt okej film ändå. Höll på att somna flera ggr så skönt att vara så trött ibland! Och idag har jag nog sovit bort hela dagen gick upp tio och la mig i soffan sen tittade jag på två avsnitt av Gossip Girls den nya serien as bra, sen somnade jag och vaknade vid tre inte bra inte bra, haha!! sen dess har jag sätt fler avsnitt och Gossip Girls as bra serie :) Man kan inte sluta titta när man väl har kommit in i den..
Ikväll vet jag inte vad som händer klockan är snart sex och jag har inte ens gjort mig i ordning än så det blir väl en hemma kväll ska ändå upp och jobba imorn bitti, vi ska bygga om lite på området. Lätt förtjänta pengar!
Nästa vecka ska bli intressant på tisdag ska jag iväg på ett möte mer än så kan jag inte säga än, är för hemligt! :) Men det ända jag kan säga är att jag hoppas på ett mirakel!!
Sen på torsdag ska jag på rättegång, mindre skoj! Ser inte fram emot det.. tycker bara att det ska bli grymt jobbigt!
Jag vet inte om jag har något mer att säga just nu, mer än att ett mirakel skulle inte vara helt fel just nu!

Ska fixa lite käk nu, Puss och Kram på er!!

          image21



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback