S Ö N D A G..

En väldigt seg söndag, somnade på soffan igår och vaknade där tolv imorse hade glömt ställt klockan så jag missade att gå till jobbet idag! Hade tänkt jobba över några timmar men det sket sig så får vara kvar nån timme imorn och fixa lite med det som jag hade tänkt göra idag. Så typist mig att missa!!

Hittils har jag inte gjort alltför mycket, tittade på en film när jag vaknade sen kom Anders över och fixade min hatthylla som hade rasat på min förfest förra helgen så nu äntligen kan man hänga upp jackorna igen, tack tack!! :)
Hade tänkt städa nu så har man fått något gjort idag och sola så man bättrar på brännan, haha!!

Bästa hemsidan om man gillar Trance/Techno osv, www.di.fm Digitally Importet Radio- Free Internet Radio Sations! Spelas ur mina högtalare just nu :D stackars grannarna haha.. skoja!

Så va det Måndag imorn igen, fick jobba dag den här veckan med så nu har jag två veckor dag framför mig så skööönt! Måste komma igång med träningen den här veckan blev inget förra veckan..

Dags att börja städa nu,

Pusss och kram




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback