Aj aj aj..

Jag har så ont i min tand, visdomstanden är framme och spökar!! Va hos tandläkaren idag och dom spolade in nåt vid tanden som skulle göra att svullnaden skulle gå ner och att jag skulle kunna börja äta igen så förhoppningsvis så ska jag kunna äta imorgon utan problem, hållet tummarna !!! hehe..

I går onsdag så var jag och pappa hos Carro och Per och hälsade på gosade med lilla Liam han är ju så söt. Han låg mest och sov hela tiden vi var där, han är så snäll!!

                                    image27


Vi satt och tittade på ett program som började igår som handlar om hur smutsigt folk kan ha det hemma, igår var dom hemma hos en kille som inte hade städat på 14 år! As äckligt, dom hittade massa maskar och annat äckligt. Va grejer ta me fan överallt i lägenheten.. man såg inte ens golvet och han satt i sängen och åt ur kastrull för att han inte fick plats någon stans och sen hade han inget diskat.. så äckligt!!

Ne nu ska jag se på du är vad du äter och kanske göra lite slingor i håret.. Ha de toppen!

Puss o kram



» Liam

Hej moster. Vilka fina bilder på mig...

2008-02-28 // 21:37:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback