Snacka om coolt.


Riktigt snyggt med tre stjärnor på foten, tycker ni inte? I like ;)
Kanske en till, höhö!!

Nu ligger jag i soffan eller det har jag gjort ett bra tag är hur seg som helst och det är det inte bara jag som är Casper ligger utslagen över min mage här och Eco i sin bädd och små snarkar, haha!
Ska snart gå upp och börja slingra håret och göra lite pasta sallad tror jag är hungrig plus att det kan jag äta imorn som lunch och middag :P Men undra om jag ska ha lax i eller kyckling, hmm svårt!

Fick mina saker jag beställde från jultidningarna (av min "lille bror"), blev en pysselbok, nya boken EMMA Mias dotter och nya dassboken :)

Ne dags att göra lite nytta måste väcka Casper, det är kul att väcka honom för han små låter då och rullar runt och försöker låta så kinkig :P Min lille putt som ska kastreras imorn, stackarn.

Hör sen, XoXo



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback