30.12.08

Nu mår man iaf bättre men inte helt hundra men står på bena iaf :P
Imorn är det nyårsafton då jag ska hem på middag/fest hos Kalle och Sara, ska blir trevligt fast jag inte är på party humör än. Hoppas på att jag mår ännu bättre imorn så man orkar med ändå tills tolvslagen men det borde man palla, haha!
Har inte så mycket att skriva för jag har ju bara varit sängliggande sen i fredags kväll. Har en sak att berätta pappa var här idag och satte ihop sängen som jag fick i julklapp det är en hemma byggd som pappa har gjort. Just nu är det halv klar men står iaf i sovrummet. Fick pengar av mamma i julklapp som jag funderar på att köpa den där nya mjukisdressen från hm som har kommit i deras nya vår kollektion. As söt! Är Betty boop eller vad hon heter ;)

Ne nu ska jag äta en macka och lite yoggie för att se på lite tv innan jag lägger mig i badet.

XoXo



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback