23.54 Titanic

Oj va trött jag börjar bli. Men är så inne i Titanic så kan jag inte gå och lägga mig än! Man gråter ju lika mycket varje gång, så hemsk film men ändå så bra. Och Leonardo Di Caprio är ju alltid lika snygg ;)
När filmen är slut så blir det bums i säng ska upp innan åtta imorgon för jag ska till läkaren med min rygg så måste hinna äta frukost och ta mig till sjukhuset har tid vid tio. Se vad dom säger. Tur att man har en dag kvar sen låång ledig så man har tid att vila upp ryggen! Det tar ju as lång tid för mig att skriva detta inlägg för jag fastnar vid teven hela tiden, tur att man kan skriva utan att titta så slipper jag släppa blicken från teven, hehe!
Imorgon fyller min kära mor år och min moster :) Så grattis till dom!!

Ne dags att fästa blicken på teven igen. God natt!
XoXo



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback