23.44 Gav upp!

Kan inte sova, har inte sovit något bra på två veckor! Sover oroligt och vaknar titt som tätt. Nu har jag legat i sängen sen nio och läst bok till tio sen försökt sova men gav upp nu så nu sitter jag i soffan och ska dricka varma koppen för jag är jätte hungrig sen så har jag bäddat med täcke och kudde i soffan så tänkte kolla på tv och se om man slumrar till på soffan får väl sova här inatt. Hatar att inte kunna sova när man verkligen behöver det för klockan ringer ju fem imorn bitti och man vill ju få lite sömn. Casper mår bättre nu, skönt! Han är lugn men har blivit sig själv igen :)
Börjar få huvudvärk oxå, fan varför kan man inte bara somna är ju trött men går inte blää!!

Ne nu ska jag kolla lite internet och dricka upp soppan sen bädda ner mig och kolla tv ..

XoXo


» SANAZ

Heej! :) Ville bara tipsa om två tävlingar som är uppe i min blogg, kanske något för dig? :)

kram

2008-12-09 // 01:28:12
» Emma

Men lilla.. du kan ju inte hålla på sådär och inte sova. Inte bra. Om du vill så kan du få några tabletter jag har (som jag åt när jag inte heller kunde sova) dom är från hälsokost, är inte alls farlig, som innehåller en massa bra saker för kroppen som gör att kroppen varvar ner och det är MYCKE lättare att sova. Man tar dom typ 2 timmar innan man tänkt lägga sig.. Dom funkade på mig iaf :) De värsta som finns är ju att inte kunna sova, uscha! PUSS

2008-12-09 // 19:05:45
» Frida

Ja man kanske ska prova vad heter dom?! blev en timmes sömn inatt, wiie NOT. Sen upp och jobba inge vidare direkt. Man behöver ju sin sömn för att bli en "människa".. Puss

2008-12-09 // 19:39:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback