21.12.08

Sorry för dålig uppdatering har inte haft tid eller jo men jag har inte orkat :P
Fredag var mycket trevlig, sjöng massa sing star och ja jag vann nästan varje gång haha!
Mina två kusiner kom hit var kul att träffa den ena Ceasar för det händer inte allt för ofta men det var oxå kul att träffa Gabbe oxå men det gör jag ju ibland oxå :) Får ju inte glömma Jocke oxå hehe kul att träffa honom med, men dom dissade oss för en fest i sthlm taskiga haha!

Efter krogen drog jag och Emma och käkade sen tog vi taxi hem och låg och pratade och skrattade till sex på morgonen sen somnade vi direkt. Så igår var man seg Emma drog vid ett tiden och jag satte på en film då och sen somnade jag efter filmen och sov till sex på kvällen, illa. Så när jag vaknade blev det att få i sig något i magen sen över till mamma för att slå in mina julklappar och fastnade där. Dom hade främmande så vi spelade kort som inte gick så bra för min del haha! Sen drog jag hem och kunde inte sova så låg och tittade på tv men somnade tillslut typ vid tre tiden. Sen är man uppe nu det är bra ska ju åka till landet vid två tiden så har lite att göra nu städa, packa, duscha och fixa sig.

Hörs kanske sen innan jag åker annars om jag kommer åt något internet på landet annars får vi höras när jag kommer hem den 26:e december!

XoXo



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback