20.24 röj röj röj men inte än.

Suck och stön vad det gör ont. Undra vad läkarna säger att det är, säkert överansträngt som dom andra gångerna jag har haft ont i ryggen. Efter nyår blir det till att börja träna inte bara för att komma i topp form utan att bygga upp stackars klena rygg och axlar. Va duktig där ett tag förut men nu har jag varit så slö på den fronten sen i somras. Fy skäms på mig! haha! Nu kollar jag på S.O.S Familj inte lätt att ha tonårsbarn. tur att man har många är kvar tills dess :P

Hoppas dom roliga människorna följer med och festar på fredag, har ju iaf mina favisar med mig :) Plus att min bästis Linda ska ut med sitt jobb så ses vi inte innan krogen så syns vi där. Wiie! Juste Linda glömde säga förut att från och med första februari kommer jag jobba dag under en begränsad tid så nu kommer vi kunna ses varannan vecka kul va?!
Kan det inte bli helg nu, hehe! Undra vad man ska ha på sig haha tur att man har några dagar kvar att bestämma sig. Ska gå igenom min garderob och fortera nu ligger bara mina kläder huller om buller och man hittar ingenting bara det man brukar använda. Men det får bli när ryggen är bättre.

Ne åter till programmet, XoXo



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback