13:45 Städat, skönt

Sådär nu har man städat klart, skönt! Blir väl att ta en lååångt dusch och sen börja fixa sig lite smått.
Wiie är på party humör :) Har till och med fått i mig frukost inte illa, haha!

Ne mot duschen blir en bild på färdig make up och kläder om jag hinner försej ;P

Hörs sen... XoXo


» Linda

Hello Darlo!

Hur mår du idag, det var så kul att träffa dig igår söttis! Tur att jag fick med mig gänget till olles!!! =) Jag mår skit bra idag, konstigt!



vad ska du göra idag?



Pussar

2008-12-20 // 11:40:08
» Frida

Hallu darling!

Jag mår bra inge bakis alls, skönt. Ja det var tur för jag fick inte med mig mitt gäng till hamn.

Idag har jag ingen aning blir lungt packa lite och slöa åker ju till landet imorn och kommer hem annan dan. Puss

2008-12-20 // 13:22:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback