10.12.08

Jag har fått för mig att det är torsdag flera gånger idag men nää de e ju bara onsdag, blä!
Snacka om trist, känner för att ha helg för efter helgen jobbar jag bara tre dagar sen ledig i en MÅNAD snacka om sköönt!! Så ni vet älskar jag min pälsmössa, har tyvärr inte hunnit tagit kort på den än men det kommer :)
Såg i tidningen idag på reklambladet för Gina Tricot en jätte fin kläning till julafton kolla visst är den fin kostar bara 149kr billigt billigt !!


Är skit snyggt med svarta stumpbyxor till och är hur skön som helst så det blir ju perfa när man ska äta massa julmat :)
Vet ni jag skulle behöva klippa mig mina toppar börjar bli slitna men de e så tråkigt att klippa sig för man blir sällan nöjd :(

Ne nu ska jag kolla lite tv ska blanda lite saft blev så törstig, haha!!

XoXo


» Emma

Åh den va ju super snygg :) åh jag älskar gina tricot tack vare deras snygga kläder och billiga priser:)

Jag borde oxå klippa mig + att jag måste färga håret igen, de har blivit en så sjukt tråkig hårfärg just nu =(

2008-12-10 // 20:03:31
» Frida

Jag har ju gjort slingor en gång och det blev inte så mkt men blir att göra en gång till nästa vecka eller om jag ska ge mig på det nästa helg när jag ändå är låst på landet. När man väl har börjat färga så måste man hålla efter! Vi får väl gå ner och klippa oss ihop roligare att ha sällskap :)

2008-12-10 // 20:08:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback