04.12.08

Vaknade för ett tag sedan av ett samtal från jobbet, var tydligen kaos där och dom var tvugen att fråga lite saker men kunde tyvärr inte hjälpa dom över telefonen så jag hoppas dom löst det innan jag börjar sen för annars har jag massa jobb att fixa sen :P

När jag kollade ut nyss så såg jag att det hade börjat snöa, wiie men det snöade bara i kanske tjugo min nu har de slutat :( Jag som blev glad för en stund, haha!! Nu är det ju vinter och då ska de fan vara SnÖ.

Idag innan jobbet blir det städa, har försej gjort den mesta bara att damma lite lätt sen dammsuga såvdet går fort. Måste fixa käk oxå vet inte vad jag ska laga har ingen lust med matlagning idag men blir väl nåt lätt typ makaroner och köttbullar. Nä åter till städandet så jag hinner innan jag ska dra till jobbet !!

XoXo



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback