Woho heeelg!

Nu är helgen ÄNTLIGEN här, som jag längtat! Idag känner man sig väldigt trött och seg. Blir en lugn kväll, skönt!
Nu håller jag på att tvätta, hade as mycket att tvätta idag. Tre fulla maskiner blir det, mycket att vika ihop sen. haha!
Ska orka städa oxå hade jag tänkt, men fasnar vid datorn hela tiden. Men jag får väl börja diska sen är man väl inne i städrutinerna :P

Juuste fick låna en film av Rikard på jobbet idag (you don´t mess with Zohan) ska vara skit bra. Så blir att slappa i soffan med lite chips och cola och se den ikväll när det är nytvättat och städat här. Ska bli mysigt!
Den här helgen har jag ingenting planerat, väldigt skönt! Ingen party iaf, det är jag inte sugen på. Var det i början av veckan men inte nu, men ett glas vin till filmen sen kanske eller till maten imorn :D Vem vet! Haha..

Får inte glömma att ta upp om igår, glömde blogga då här hemma. Men var ju på middag hos mamma, syster och Liam var där och åt middag också och jag får ju inte glömma Per han var med ett tag sen åkte han till en kompis här. Men Liam han är så gullig, vi satt och snacka en hel del igår :P Jag ska sno honom en kväll sen när jag flyttat, så kan sis och Per göra något annat. :) Maten igår var supergod, synd att man inte tog matlåda haha hade varit godare än min lunch idag. Kastade allt, blää! Ne nu ska jag köra några ryck här så man blir klar idag så man kan se filmen någon gång :D




Puss och Kram




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback