Vad bjuder denna dag på då!

Ja du det återstår och se, ska iaf snart börja vandra till arbetet. Är hur trött som helst, vill bara tillbaka till sängen och soooova! Men det får man göra ikväll igen. Juste idag på jobbet så ska jag ha PoU- samtal med chefen (planerings och utvecklingsamtal) ska bli kul att få veta vad ens planer är och hur chefen tycker att man jobbar. Jag trivs iaf hur bra som helst på jobbet och tycker jag gör ett bra jobb så det borde gå bra. Fick en mall över hur samtalet går så jag ska gå igenom det så man vet vad man vill ta upp. Men jag har haft sånna samtal förr men inte med min nya chef på mitt nya ställe. Men det ska nog bra ska jag se :P

Efter jobbet blir det raka vägen hem och fortsätta packa, sen ska en tjej kolla på lägenheten fast det är en sån röra. Men det har jag sagt att det är, då får hon skylla sig själv :P Ska packa alla kartongerna idag och sen börja packa ner kläder i svarta sopsäckar som man inte använder så man kan ha något kvar typ som mina mjukisar som jag har när jag fixar här hemma.



Oj såg klockan dags att börja klä på sig så man kommer i tid till arbetet. Hörs ikväll!

Puss åh Kram


» Emma

Tack så mkt för bloggen, Jag älskar den :) Funderar på att göra en tatuering med text:) Den där "Glöm dina bekymmer, imorron kommer nya" vad tror du om de?PUSS

2008-08-26 // 21:43:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback