Tjoho!!

Nu sitter man på jobbet och väntar på att klockan ska bli fyra så man får gå hem. Tiden går så sakta när man inte har något att göra. När jag kommer hem blir det fort i duschen sen kommer sis med Liam vi ska på middag hos mamma, vi ska äta flygande jakob as gott! Mums. .

Fick för mig nyss att jag ska fixa en liten sy-hörna i mitt sovrum sen så jag kan sitta och pyssla där. Då behöver jag en sy maskin, någon som vet en bra billig en? Och sen vill jag ha en provdocka som jag kan prova kläderna på, som är mjuk så man kan sätta nålar i. Vart får man tag på en sån?

Nä nu är det bara tjugo minuter kvar, wiiie!

Här har ni en bra låt :D



Puss åh Kram


» Dogge

Cykel på köpet!:D

2008-08-15 // 10:59:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback