Så j*vla trött!!

Inatt blev det inte många timmars sömn inte kommer sova gott inatt lär väl slockna vid sju tiden, haha!!
Måndagar är alltid sega men tisdagar brukar vara värre och hur ska man palla morgon dagen?! Nämen det ska nog gå. Den här veckan händer det inte så mycket ska flytta över saker till mitt nya förård så man har det gjort sen så ska jag till min läkare på torsdag oxå och gå igenom vad jag får äta och inte äta med tanke på min magkattar och sen min mjölk allergi och vad jag måste äta istället för att få i mig rätt vitaminer och mineraler och sånt shit.. Ska nog gå fint kommer få börja ett helt nytt liv men det hade jag tänkt ändå, haha! Idag måste jag plocka undan lite här hemma dammsuga och så för det ska komma en och titta på min lägenhet imorn direkt efter jobbet så då ska det se fint ut.. som tur är så städa jag häromdagen så det är bara plocka undan lite kläder och sen plocka in disken i skåpen sen en runda med dammsugaren med tanke på att katterna drar med sig sand ut från lådan och sen dammet som ligger under soffan, haha så är det med katter. Ska igentligen ut och gå idag men har ingen ork till det kankse beror det på att jag inte ätit sen typ lördags natt. Eller jo jag drack två varma koppen igår har inte fått i mig mat har inte haft matlust, as skumt! Hoppas det blir bättre snart. Kan ju inte gå och vara seg hela tiden, har inte ork till något! Sen är jag på nåt konstigt humör känner mig båda glad och ledsen på samma gång. Ena sekunden känns allt världelöst och andra inte! Riktig berg och dalbana här hemma tur att man bor själv då så ingen annan blir drabbad av mitt skumma humör.
Ne se till att få något i magen kanske.. hörs senare!



Puss o Kram




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback