Puh vill tillbaka..

.. till min säng och sova :P Är så sjukt trött, eller jag är trött jämt nu för tiden men det här tar fan droppen. Haha!!
Varför kan man inte bara få sova, sova i flera dygn skulle vara helt underbart om man fick det. Ska somna tidigt idag och sen åker skiten ut oxå ska bli grymt skönt att slippa tänka på att fixa det där jävla håret hela tiden. Det går ann när man är ledig då är det bara kul men inte när man ska jobba och ha det uppsatt då känns det bara jobbigt att gå upp tidigare än vanligt bara för att hinna få ordning på håret. Hoppas den här dagen går fort så man kommer hem snart igen ;)

Juste igår åkta min "lillebror" (philip min bonus bror) in till sjukan igen, han får inte i sig någon mat och inte kan göra sina behov heller. Han har bara så ont i magen och rasar i vikt! Han var ju redan så smal innan nu kommer det inte finnas något kvar av honom. Hoppas han blir bra snart, man blir ju orolig här hemma! Tänker på dig <3

Ne dags att kila till jobbet börjar så man kommer i tid! Hörs sen..

Puss åh Kram


» Fia

Godmorgon! Hoppas du får en bra dag:).

Om du är sugen på en ny design så har jag designutlottning i min blogg, check it out:)

2008-08-19 // 06:45:36
» Emma

hej gumman, jag ska ut :) vart blir det du ska ut? Olearys? puss puss

2008-08-19 // 11:13:19
» Emma

de är många som skulle vilja hjälpa mig, men jag skulle hellst vilja att du hjälpte mig :) skulle vara super snällt av dig :) puss

2008-08-19 // 11:14:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback