Mitt livs kärlek, vart är du?

Hur kommer det sig att man alltid eller nästan alltid träffat killar som är idioter? Det gör alltid jag känns det som! Eller dom som skulle vara perfekt faller man inte för. Det ända jag vill är att träffa mitt livs kärlek, jag vet att han finns där ute någon stans men när ska jag träffa honom?! Den frågan ställer jag mig ofta. Jag vill inte leva singel hela livet! Jag trivs som singel, har inget med det att göra. Men det bästa jag vet är att ligga och mysa i soffan framför en film med den jag är kär i. Men när ska man träffa honom?! Eller har man redan träffat honom? Nu kommer hösten och vad finns inget mysigare med det än att ligga inne mörka höst kvällar och bara mysa. Jag saknar någon att hålla om, sova med att leva mitt liv med. Just nu känner jag mig ensam!



Puss och Kram



» sis

Jag tror du redan har träffat honom =)

2008-08-10 // 22:08:47
» Frida

Tänker vi på samma eller?! Vi behöver inte nämna det här men haha!!

2008-08-11 // 06:12:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback