Mina små pojkar :)

Som jag sa innan så fick jag hem min andra katt i fredag, en liten chokladbrun med vita tassar på 12 veckor. Det är också en Cornish Rex! Har gått väldigt bra med honom och min andra katt Eco, jag trodde det skulle vara kaos mellan dom. Men det har gåt väldigt bra, nu leker dom för fullt. Ja just jag måste bara berätta imorse när jag vaknade så låg Casper hos mig så han vaknade till då när jag rörde på mig så han gick ner till Eco som sov i sin bur så han kröp in där och la sig bredvid Eco och då började Eco tvätta Casper, dom var sååå söta ihop! Riktig syskon kärlek :)

Casper busar med mitt snöre ;)


Följa john?! haha.


Nyfiken!


Missade tyvärr ta när dom låg och tvättade varandra men det kommer nog fler tillfällen får jag hoppas :)

Dags att gå till tvättstugan och boka tid sen posta ett brev som jag har glömt nu i flera dagar!

Hörs senare, puss och kram




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback