Ingen internet..

TAck alla för igår med flytten, åh tack alla ni som gjorde min kväll till en kväll jag kommer minnas!
VEm ägde på SING STAR eh joo jaaag :P Haha!!
Nu sitter jag hos mamma har precis varit på affären sen tagit ut pengar för mamma ska åka och köpa min sängstomme idag för vi kan inte åka tre i bilen så jag stannar hemma och kollar film istället :) Så jag passar på att låna deras internet för mitt hemma fungerar inte än.. ska börja gälla imorn tror jag! Men har inte ens kopplat in det får göra det nån snar.
Ne nu ska jag hem och äta baguett med skagenröra i, mums!

Hörs imorn :)

Puss åh Kram



» Emma

Tack gumman för igår, jag hade super kul. Kommer aldrig glömma den dagen <3

Puss puss

2008-08-31 // 22:37:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback