Hallu!!

Idag smäller det :) snart så ska jag börja bära över mina pallar och katterna sen blir det frukost! Efter det kommer min bärhjälp så då bär det av att bära över alla möbler så idag FLYTTAR jag :) Ska bli kul med en ny lägenheten och den e stööööre, så skönt! Ska ta lite bilder på lägenheten sen fast nu är den inte så fint för jag gillar inte tapeterna men ska måla om i alla rum fast det blir inte förens om en, två månader! Men slut resultatet kommer bli toppen :)

Ikväll så kommer ett par kompisar över så vi ska dricka lite och fixa här hemma, sen blir det att dra ut till Olearys som har dansgolvet öppet idag. Kommer bli as kul :) Jag är så laddad!!

Dags att fixa sig sen blir det att börja bära.. hörs kanske sen om jag får ordning på internet!

Puss o Kram




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback