God morgon!

Förlåt för den dåliga uppdateringen igår men orkade verkligen inte. Jag var hemma typ halv fem från jobbet, så då började jag fixa lite här hemma sen gick jag iväg för att hämta upp Caspers transportbur så nu har dom en varsin fina stora transportburar :) Så nu har båda sovit i sin egen transportbur inatt dom är så söta, ska ta bild sen på dom i transportburarna så ni får se  :P Efter jag hade kommit hem från posten så ringde mamma så då var det dags för promenad, den lååååånga rundan blev det! Kändes som om vi aldrig kom hem. haha! Men skönt var det efteråt, är rätt mör i benen idag. När jag kom hem så lagade jag spagetti och köttfärssås, mums så gott :D Sen duschade jag och somnade vid nio hur skönt som helst. Haha men inte är jag utvilad idag, grymt trött! Har legat och snoozat hur läänge sen helst och orkar inte fixa mig. Drar på mig en keps och mascara, klart :P Nu sitter jag med arbetskläderna på och väntar på att klockan ska bli halv för då tänkte jag börja GÅ till jobbet =)

Idag kommer syster hit ska bli kul att träffa henne och min favvo kille :) Han har en pressent här hemma hos mig som väntar :P


(Liam i nyköping i början av sommarn)

Ne nu ska jag borsta tänderna och stänga ner här dags att göra någon nytta idag, tjäna pengar :P

Puss och Kram



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback