God morgon allisammans =)

Idag är det lördag, sköönt med helg! Igår var jag på kräftskiva det var mycket trevligt men blev tyvär dålig av kräftorna :(
var illamående hela kvällen men mådde bättre efter ett tag så gick ut ändå och det var tur det att jag gick ut för där dansade jag och Linda en massa och drack en amatör drink, haha! Vi beställde sex on the beach och det tog hur långt tid tills vi fick den för bartendern stod och funderade as länge på vad som ska vara i den, haha!
Ja och idag ska jag på 70-års fest, farfar fyller år. Grattis farfar på 70-års dagen!!
Nu ska jag äta frukost sen ska jag börja städa lite nu är det en enda röra här hemma. Måste få ordning lite för både Philip och Alex ska sova hos mig idag (mina två brorsor) . . . Ska dra till affären sen och köpa lite ost och kex eller nåt sånt gott hit hem så man kan svulla lite ikväll efter festen :) Nä dags att börja fixa här hemma ska ner på stan med Linda sen oxå om hon får hem sin bil på nåt vis så vi hinner..

Puss åh Kram



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback