God kväll!

hej igen.. sedan sist så har jag väl inte gjort allt för mycket, var ute på en promenad och sen till affären men shit va blöt jag var när jag kom hem igen. Duggade lite lätt när jag började gå men efter jag varit på affären och på väg hem så spöregnade det! Skönt att det var svalt ute men väldigt blött, haha!! Kände mig som en katt när dom duschat eller så såg man ut i håret :D


haha... likt mig?!

Kollar på lyxfällan, jag fattar inte hur människor kan sätta sig i den situationen! Kanske är lätt att hamna där vem vet. Tur att man inte har sånna problem iaf!

Ne fortsätta att titta tv sen ska jag nog passa på att smörja kroppen med bus i pausen!

Puss åh Kram



Ja, du ser ut som vanligt!!!! He, He

2008-08-05 // 15:18:10

hmmmm hee heee hmmm

2008-08-07 // 21:56:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback