Dålig uppdatering!

Jo jag vet nu har jag varit kass IGEN! Sorry.. ska försöka bättra mig!

Igår kväll kom min andra lille prutt hem, han är så liten! Och får spö av sin store bror hela tiden, han vill väl visa vem som bestämmer! hehe.. Men man får säga till ibland för han kan vara lite för hårdhänt mot lille Capser! Man är rädd att dom ska göra illa varandra.

Juste Halmstad oxå, det var hur bra som helst! Vi hade kanon väder, valde helt rätt vecka! :)
Ni ska få se lite bilder därifrån, och våra snygga Halmstad tröjor som vi gjorde :P


Läppglans på :P


Halmstad baby, halmstad :P


Gärda :P så sööööt!


After beach, yeee :P


Kom igen nu ett leende :P


Haha fulla, eeh nee?! Gärda och 7rida, vänner för livet ;)


Peter Sipen, så jävla grym. Haha!! Åh snygga badbrallor du hade på stranden :P

Så nu blir det inget mer för idag, men lägger nog in fler imorn :D
Dags att bege sig mot sängen tror jag, börjar bli trött!!
Fick dock inte sova så mycket inatt och hoppas att man får sova denna natt, nu har dom ju busat av sig för fullt!
Ska lägga in bilderna som jag tagit på dom idag så ni får se mina små prinsar :P

Natti natti på er.. Puss åh Kram



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback