Dagen som gått!

Idag så tänkte jag vara duktig att gå upp vid åtta, ställde klockan och allt men fattar inte vaknade vid elva och fattade ingenting. haha! Jag som hade stält klockan, får ställa flera imorn.
Men iaf när jag vaknade så bestämde jag och linda att vi skulle ses och gå på stan, så vi åkte ner dit och för ovanlighetens skull så åt vi lunch på Nancys :) haha okej, vi är där ofta!
Sen tittade vi lite i affärer, men vi köpte inget. Kors i taket, men lika bra är det för vi måste spara pengar nu!
När vi hade tittat lite så åkte vi och hämtade Lindas hundar och så åkte vi till ett ställe som jag inte vet vad det heter men skit samma :P så vi gick en promenad där med vovarna, skönt att få frisk luft och röra på sig! Kan man behöva nu efter all sprit denna semester :D


Ville och Love njuter av naturen ;)


Har ni sätt vi har oxå globen i södertälje :P

(om ni inte ser så är det en vit boll mellan husen :P )

Så nu har jag kommit hem och tänkte väl bara slöa i soffan, plocka undan lite sortera tvätten. Har nämligen tvättstugan imorn, har passet mitt på dagen men tänkte kolla om första passet fortfarande är ledigt skönare att ha det gjort direkt på morgonen så man kan göra något innan jag tänkte åka till pappa. Ska sova där tills torsdag tror jag det blir! Så katterna ska ut på en utflykt :P

Ha det så bra, puss åh kram



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback