Attans!

Nu har jag suttit med det här i flera timmar och nu ser jag att klockan redan är 03.19 dags att sova.. Men min meny rad ligger längst ner på sidan, varför blev det så helt plötsligt? Någon som vet? Snälla hjälp mig! Är fett arg nu :P

Puss och Kram


Hmm min kompis hade det också så. Hon ville jag skulle hjälpa med designene men när jag återställde mallarna så var det likadant. Så problemet ligger i vilken webbläsare man har.. Kolla att ladda ner senaste explorer...? eller mozilla... :)

2008-08-08 // 03:33:42

Det är antagligen för att du har skrivit, i stilmallen, att sidan ska vara större än vad som får plats. Prova att ta bort runt 10-20 px.

2008-08-08 // 12:12:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback