Varför?

Är det jämt så att när jag vill ha något så är det slut hela tiden :(

Någon som vet vart man kan hitta dessa prylar?!



image34

Bamboo örhängerna, så fina! Någon som vet vart dom finns?!






image35

Har bara hittat dom har i ljus rosa men vill ha ett par vita, vart kan dom finnas?!






image36

Och så vill jag ha den där svarta Adidas zip tröjan, vart finns den?! Hittade på statium men slut i min storlek som alltid :(




Hoppas jag hittar detta prylar snart annars blir jag arg, haha!

Puss och kram


» LINDA

Haha.. jag vet vart dom där örhängerna finns i min garderobo.. Haha..fet snygga! love it!
Men min lillsis skulle ta reda på affären, så vi fixar det ;)

2008-04-02 // 12:13:21
» Frida

Nu har vi ju fixat örhängerna sjävla =) kommer snart i brevlådan, yippi!!

Dom e grymt snygga..

2008-04-03 // 00:22:17

Skorna du vill ha är precis likadan jag köpte i Vällingby fast grå/svarta..Dom är jättesköna! Och adidas jackan är grymt snygg, har velat ha en sådan länge(dom finns i aik shoppen) Per ska köpa en sån till mig när jag gått ner till samma vikt jag hade innan jag blev gravid =) Kul att du har skrivit, ska läsa vidare....

2008-04-07 // 20:47:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback