Tisdag..

Då var det tisdag idag och då är det SM final i basket som står mellan Telge och Solna.
Nu gäller det Telge jag vet att ni kan vinna gäller bara att hålla nerverna borta så det inte blir som förra matchen, ni klarade inte riktigt den stora pressen. Jag ska tyvärr inte se matchen i solna och tänkte titta på den hemma i soffan! Ska heja fram er till segern härifrån, men min syster ska dit och hon får heja lite extra från mig med :D

Idag har jag varit och tagit massa prover och hoppas att dom ser vad det är för fel, orkar inte gå runt med magknip hela dagarna! Dom säger att det är magkattar men medecinen hjälper inte helt så det måste vara något annat, se om proverna visar något. Har fått ett litet blåmärke i armväcket där dom satte in nålen och tog ut blod till fyra olika rör. Jag hatar nålar men det gick hur bra som helst, Haha!!

Imorn ska man börja klockan sex, hur ska man palla gå upp så tidigt hehe!! Efter jobbet ska jag nog ta en fika med Johanna och sen på kvällen har vi våran tredje innebandy match i cupen, vi måste vinna för att vara kvar i cupen! Vinna eller försvinna.. spelar vi som vi gjort dom andra två vinner vi utan problem!!

Ikväll blir det lungt i soffan (se basket matchen), har försej tvättstugan som verkligen behövs har typ inget rent!
Sen kommer Nicke hit också vi ska äta pasta sallad med grillad kyckling till *MUMS* Sen va det tydligen en viktigt fotbolls match på tv så det blir ju att se den oxå, en riktigt sport kväll! HAHA!

Jag måste bara säga att jag är moster till VÄRLDENS SÖTASTE, GULLIGASTE UNDERBARASTE LITEN KILLE!!

                                    image49
                 Så fin, du kommer få många tjejer när du blir stor ;)

                                   image50
                                       Visst kan han charma en?!




Uppdaterar mer sen.. Puss åh Kram



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback