Lugg.. åh snart löshår!

Nu har jag klippt lugg, känns ovant! Men är nöjd.. Stor förändring ;) Längtar bara tills nästa vecka då löshåret åker i så man får exakt den frisyren man vill ha.. Ska lägga in bild i helgen så ni får se hur det ser ut och sen en när löshåret är i.. LÄNGTAR!!

Imorn är det fredag, känns så skönt! Ska till Linda vi fyra tiden och hjälpa henne att fixa ordning allt till resten kommer.. sen blir det party party!! :D Wiiie.. Jag lovar dig Linda pressenten från mig är den bästa, haha!! Grattis i förskott gumman, love you!!

Ska göra varma mackor orkar inte laga mat, har inte fått i mig middag än.. sen blir det sova är grymt trött! Ska börja klockan sex imorn så man vill få lite sömn!

Uppdaterar mer i helgen..

Puss åh kram




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback