Detta har kommit hem nu:

Denna bikini har jag äntligen fått hem nu eller iaf överdelen, underdelen kommer i slutet av april.. Älskar den bikinin den är sååå fin!

image38


Sen har jag fått hem mina Bamboo örhängen, dom e så fina! Love it..

Puss åh Kram


ojojoj, en sådan SKÖNHET till bikini. Utan tvekan den finasre jag sett denna säsongen, bra hittat ;)

2008-04-07 // 17:22:41
» Frida

Visst är den.. längtar till sommarn nu så man kan ha på sig den =) Tittade in på din blogg vilket fint linne, har bestält den nu :D

2008-04-07 // 22:16:49

det tycker jag, då matchar vi ;)

2008-04-07 // 22:43:07
» LINDA

Bra hittat , nu är en sån skönhet till bikini också på väg hem till mig ;) va bara tvungen att också ha en sån!!! såååå finnnnn så otroligt fin! vi får helt enkelt se ut som bill och bull;) men det gör vi ju alltid! puss på dig

2008-04-08 // 18:33:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback